“As lambetadas de Larpeiros”, libro de postres de Merchi Rodal“AS LAMBETADAS DE LARPEIROS”, LIBRO DE REPOSTARÍA CON MERCHI RODAL

“As lambetadas de Larpeiros”, libro de postres de Merchi Rodal“AS LAMBETADAS DE LARPEIROS”, LIBRO DE REPOSTARÍA CON MERCHI RODAL

Merchi Rodal, la repostera canguesa del exitoso programa Larpeiros de la Televisión de Galicia, se suma a la biblioteca de libros de recetas salidas de ese espacio con “As lambetadas de Larpeiros” (editorial Galaxia).

En As lambetadas de Larpeiros se pueden encontrar más de setenta recetas de postres tradicionales, reuniendo los clásicos gallegos (roscones, filloas, bizcochos …) con otras elaboraciones con un toque más personal.

Merchi Rodal, apunta: “Quise hacer un libro en el que todas las recetas resulten fáciles y divertidas para hacerlas en casa, con una inspiración clara en la repostería popular de Galicia, pero también aportando ideas y pequeños trucos para hacerlas aún más atractivas. Estoy muy contenta por juntar en el libro recetas muy tradicionales y otras que en las que he puesto algo de inventiva propia. Y todas pueden hacerse sin necesidad de ingredientes difíciles de encontrar, simplemente usando ese molde que todos tenemos en casa, un cuenco y una cuchara”.

El trabajo fotográfico en “As lambetadas de Larpeiros” corresponde al colectivo Nyxstyle.

Merchi Rodal, a reposteira canguesa do exitoso programa Larpeiros da Televisión de Galicia, súmase á biblioteca de libros de receitas saídas dese espazo televisivo con “As lambetadas de Larpeiros” (editorial Galaxia).

En As lambetadas de Larpeiros poden atoparse máis de setenta receitas de sobremesas tradicionais, xuntando os clásicos galegos (roscóns, filloas, biscoitos…) con outras elaboracións cun toque máis persoal.

Merchi Rodal apunta: “Quixen facer un libro no que todas as receitas resultaran fáciles e divertidas de facer na casa, cunha inspiración clara na repostería popular de Galicia, pero tamén aportando ideas e pequenos trucos para facelas aínda máis atractivas. Estou  moi contenta de xuntar no libro receitas moi  tradicionais e outras que nas que puxen algo de inventiva propia.  E todas poden facerse sen  necesidade de ingredientes difíciles de atopar, simplemente usando ese  molde que todos temos na  casa, unha  cunca e unha  culler”.

O traballo fotográfico en “As lambetadas de Larpeiros” corresponde ao colectivo Nyxstyle.